loading...
طرفداران جاودان صدای عشق استاد معین
salarzand بازدید : 6099 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود اهنگ زیبا و فوق العاده شمال از استثنای موسیقی ایران استاد معین

 
 
 
  

Download HQ 480p

  

 
 
 
 
مشخصات:

 

ترانه: مریم دلشاد
موزیک: وحید پویان
تنظیم: مهرداد احمد زاده

 

 

 

شعر:

*****************************
متن آهنگ شمال استاد معین
*****************************

هوا ابری و من با چشمای تر
دوباره بدون تو میرم سفر
شبیه یه تصویر بی حس و حال
دوباره بدون تو میرم شمال

 

متن اهنگ شمال معین

هوا ابری و من با چشمای تر
دوباره بدون تو میرم سفر
شبیه یه تصویر بی حس و حال
دوباره بدون تو میرم شمال
با من حسرت پرسه تو اسکله
کنار تو با کمترین فاصله
با من عادت غرق دریا شدن
به عشق تو تو دلت جا شدن
کدوم ساحل دنج پهلو
بشینم ردی از بوی تو
صدف ها صدف اوج غم با منه
دل تنگمو صخره پس میزنه
♫♫♫
شمال و غروب و معمای تو
کدوم روز خوب تماشای تو
امان از لب جاده و بفض من
می بارم برای سبک تر شدن
کدوم ساحل دنج پهلو
بشینم ردی از بوی تو
صدف ها صدف اوج غم با منه
دل تنگمو صخره پس میزنه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین صدای ایران متعلق به کدام خواننده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 1,037
  • بازدید سال : 4,222
  • بازدید کلی : 152,598