loading...
طرفداران جاودان صدای عشق استاد معین
salarzand بازدید : 3680 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

فول آلبوم  آرزو از استاد معین

 
  

Download Mahze Rezaye Khoda

  

 
 
 
 

متن اهنگ آرزو داشتم

آرزو داشتم یار من تو باشـــــــی
چراغ شام تار من تو باشــــــــی
حالادونستم که دنیاپرستـــــــی
خوردی شراب دورنگی و پستی
آخه وای وای وای ازاین دنیــــــا
آخا حیف حیف حیف ازاین دنیــــا

بنویسم ور بامه طاقه بستان
تا کی وکیشم جور ناکسان
تا کی وکیشم جور ناکسان

 

متن اهنگ محض رضای خدا 

محض رضای خدا به من بگو بی وفا
بعد یه عمر اشنایی چرا گشتی جدا
محض رضای خدا به من بگو بی وفا
بعد یه عمر اشنایی چرا گشتی جدا
گفتی تا روز پیری . تا وقتی که بمیری
تا دنیا دنیا باشه پیشم می مونی و نمی ری
محض رضای خدا به من بگو بی وفا
بعد یه عمر اشنایی چرا گشتی جدا

بگو با که هستی . حالا کی و می پرستی
دستای گرمت و گذاشتی تو چه دستی
تو تاریکی شبهای من زار .بگو شمع شب افروز که هستی 
تو تاریکی شبهای من زار .بگو شمع شب افروز که هستی
که هستی
محض رضای خدا به من بگو بی وفا
بعد یه عمر اشنایی چرا گشتی جدا
گفتی تا روز پیری . تا وقتی که بمیری
تا دنیا دنیا باشه پیشم می مونی و نمی ری
محض رضای خدا به من بگو بی وفا
بعد یه عمر اشنایی چرا گشتی جدا

بگو با که هستی . حالا کی و می پرستی
دستای گرمت و گذاشتی تو چه دستی
تو تاریکی شبهای من زار .بگو شمع شب افروز که هستی 
تو تاریکی شبهای من زار .بگو شمع شب افروز که هستی
که هستی
محض رضای خدا به من بگو بی وفا
بعد یه عمر اشنایی چرا گشتی جدا
محض رضای خدا به من بگو بی وفا
بعد یه عمر اشنایی چرا گشتی جدا
محض رضای خدا به من بگو بی وفا
بعد یه عمر اشنایی چرا گشتی جدا

 

متن اهنگ راز

 چشمای تو نور کوچه باغ روز

چشمای من ظلمت شب نیاز
با هم دیگه راز و نیازی داشتیم
حکایت طول و درازی داشتیم
با هم دیگه راز و نیازی داشتیم
حکایت طول و درازی داشتیم
 
اما پس اون آشنایی
اون هم دلی اون هم زبانی
از گرد راه امد جدایی
 
رفتی و چشم برام گذاشتی
تو این قفس تنهام گذاشتی
حالا نمیدونم کجایی
 
کاشکی یکی بود ما رو با هم آشتی می داد
کاشکی چشامون باز تو چشم هم می افتاد
 
امروز اگه تاریک و خاموش وسیاهه
فردا که شد دنیا پر از خورشید و ماهه
 
 
متن اهنگ پنجره

 

باز کن پنجره را و به مهتاب بگو
صفحه ذهن کبوتر آبی است
خواب گل مهتابی است

 

ای نهایت در تو، ابدیت در تو
ای همیشه با من، تا همیشه بودن
باز کن چشمت را تا که گل باز شود
قصه زندگی آغاز شود
تا که از پنجره چشمانت، عشق آغاز شود
تا دلم باز شود، تا دلم باز شود

 

دلم اینجا تنگ است، دلم اینجا سرد است
فصلها بی معنی، آسمان بی رنگ است
سرد سرد است اینجا، باز کن پنجره را
باز کن چشمت را، گرم کن جان مرا

 

ای همیشه آبی ای همیشه دریا
ای تمام خورشید ای همیشه گرما
سرد سرد است اینجا باز کن پنجره را
ای همیشه روشن، بازکن چشم به من

 

متن اهنگ بیا دستم بگیر 

من از خورشیده عشقه تو جوونم
من از تو، و تو رو خودم میدونم

بذار بتابه خورشیدت به جونم
بمون ای خوده من تا من بمونم
بمون ای خوده من تا من بمونم

ببین آوای شهره گریه هامو
تویی فقط که میشنوی صدامو

تویی تنها که با من هم زبونی
تویی که مثله زندگی میمونی

دلم تنگه نخون آوازه رفتن
دلم تنگه نخون آوازه رفتن
مثله مرگه برام از تو گذشتن
مثله مرگه برام از تو گذشتن

بیا دستم بگیر افتادم از پا
نذار جون بسپرم اینگونه تنها
تو که نیستی ببین چشمام یه دنیاست
دلم سیاه تر از تموم شبهاست

بیا بشکن طلسمه این شبا رو
بیا نابود کن این سایه ها رو
دارم از دست میرم چاره ای کن
بگو باشم فقط اشاره ای کن
بگو باشم فقط اشاره ای کن

دلم تنگه نخون آوازه رفتن
دلم تنگه نخون آوازه رفتن
مثله مرگه برام از تو گذشتن
مثله مرگه برام از تو گذشتن

بیا دستم بگیر افتادم از پا
نذار جون بسپرم اینگونه تنها
تو که نیستی ببین چشمام یه دنیاست
دلم سیاه تر از تموم شبهاست

بیا بشکن طلسمه این شبا رو
بیا نابود کن این سایه ها رو
دارم از دست میرم چاره ای کن
بگو باشم فقط اشاره ای کن
بگو باشم فقط اشاره ای کن

دلم تنگه نخون آوازه رفتن
دلم تنگه نخون آوازه رفتن
مثله مرگه برام از تو گذشتن
مثله مرگه برام از تو گذشتن

دلم تنگه نخون آوازه رفتن
دلم تنگه نخون آوازه رفتن
مثله مرگه برام از تو گذشتن
مثله مرگه برام از تو گذشتن

دلم تنگه نخون آوازه رفتن
دلم تنگه نخون آوازه رفتن
مثله مرگه برام از تو گذشتن
مثله مرگه برام از تو گذشتن

 

متن اهنگ کوچه 

امشب ای سرو من در کنار کیستی
دوش بودی یار من . امروز یار کیستی
برده ای صبر و قرار از من
رفتی از نظر . ای قرار جان و دل
ای قرار جان و دل . صبر و قرار کیستی

امشب سر هر کوچه دنبال تو می گردم
هر ره گذری گوید من عاشق و ولگردم
از ره گذران پرسم . من جا و مکان تو
بر هر گذری گویم . من نام و نشان تو
گر می شنوی صوتم . اواز ده اینجایم
تا پر بکشم سویت . من با دل شیدایم
من دور تو می گردم .من دور تو می گردم 
من دور تو می گردم .من دور تو می گردم 

در مسجد و میخانه من نام تو را گویم
در کعبه و بت خانه .من باز تو را جویم
گر می شنوی صوتم . اواز ده اینجایم
تا پر بکشم سویت . من با دل شیدایم
من دور تو می گردم .من دور تو می گردم 
من دور تو می گردم .من دور تو می گردم 

امشب سر هر کوچه دنبال تو می گردم
هر ره گذری گوید من عاشق و ولگردم
از ره گذران پرسم . من نام و نشان تو
بر هر گذری گویم .من جا و مکان تو
گر می شنوی صوتم . اواز ده اینجایم
تا پر بکشم سویت . من با دل شیدایم
من دور تو می گردم .من دور تو می گردم 
من دور تو می گردم .من دور تو می گردم 

در مسجد و میخانه من باز تو را جویم
در کعبه و بت خانه .من نام تو را گویم
گر می شنوی صوتم . اواز ده اینجایم
تا پر بکشم سویت . من با دل شیدایم
من دور تو می گردم .من دور تو می گردم 
من دور تو می گردم .من دور تو می گردم 

من دور تو می گردم .من دور تو می گردم 
من دور تو می گردم .من دور تو می گردم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین صدای ایران متعلق به کدام خواننده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 523
  • بازدید ماه : 1,028
  • بازدید سال : 4,213
  • بازدید کلی : 152,589