loading...
طرفداران جاودان صدای عشق استاد معین
salarzand بازدید : 6431 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (7)

البوم مسافر از استاد معین

  

  

Download Age Dashtam Toro

  

 
 
 
 
متن اهنگ مسافر از استاد معین
 

هر یار اهل نیرنگ هر دوست اهل حیله

با پشت خورده خنجر موندم تو این قبیله

راتو برو مسافر بر گشتنت عذابه

من تشنه لب تکیدم آب این طرف گلابه  

از دورها چه زیباست امواج ابیه عشق

اما دریغ و افسوس چون میرسی سرابه

هر یار اهل نیرنگ هر دوست اهل حیله

با پشت خورد خنجر موندم تو این قبیله

نشنیدام من از تو یک حرف از صداقت

افسانه های دل را بردم بسوی ظلمت

زهر است در دل جان ریزی چو باده در کام

گویند نوش و در دل صدها هزار دشنام

جاده دروغ نمیگه فریاد از رهاییست

برای پای خسته پیغام اشنایست

کنار خط جاده هر سایه بون یه طاقه

یه سر پناه امن تصویری از اتاقه

 
متن اهنگ ارباب وفا1 از استاد معین
 

 بیا با من بزن جام

بیا بخون تو چشمام

که با تو شاد شعرام

که بی تو خیلی تنهام

 گرفتار تو هستم

نگهدار تو هستم

به من تکیه کن از عشق

که من یار تو هستم

حیف است که ارباب وفا را نشناسی

ما یار تو باشیم و تو ما را نشناسی

حیف است عزیزم که تو با این همه احساس

این پاکترین عشق خدا را نشناسی  ما را نشناسی

بشناس منو بشناس تو دوست داشتن و بشناس

تو باد بهاری گل و گلشن و بشناس

پنهون نشو از من گریزون نشو از من

دور تو بگردم روگردون نشو از من

در دست تو هست دلم ای داد

 سرمست تو هست دلم ای داد

دنبال کسی غیر تو نیست

پا بست تو هست دلم ای داد

گلبانگ منو نبر از یاد

عاشق شدن نبر از یاد

من مستم و عشق یه جهانش

این یک سخن و نبر از یاد

 
متن اهنگ اگه داشتم تو رو از استاد معین
 

 اگه داشتم تو رو دنیام یه صفای دیگه داشت

شب عشقم واسه من حال و هوای دیگه داشت

اگه داشتم تو رو رسوای عبادت می شدم

دلم این خسته یه عاشق یه خدای دیگه داشت

اگه داشتم تو رو اون قصه نویس

 واسه من یه قصه های دیگه داشت

می دونم زندگیم اینجوری نبود

 می دونم مرد عاشق یه شبای دیگه داشت

اگه داشتم تو رو اون میخونه که جای منه

شبا اونجا جای من یه بینوای دیگه داشت

نمی گم با تو صد گریه دیگه گریه نبود

با تو این زمزمه ها یه های های دیگه داشت

میدونم پیش تو اروم میشدم حتی اگه

قهر ونازت واسه من درد و بلای دیگه داشت

اگه یارم میشدی صاحب دنیات میشدم

فکر نکن چشمای تو یه عاشقای دیگه داشت

 

متن اهنگ باز امدم از استاد معین

 

باز امدم از راه سفر یکبار دگر در خونه ی تو

 

گل داده باز گلخونه دل از بوی تو و دوردونه تو

 

سر می نهد این خانه بدوش شادان وخموش بر شونه تو

 

پر می کند از باده ی شوق چشمون خود را پیمونه تو

 

باز امشب این دیوونه دل بر بام و بر سر می زنه

 

غم اومده تا پشت در باز حلقه بر در می زنه

 

یاد تو و دوریه تو اتیش به جونم می زنه

 

من می روم اما دلم در سینه پر پر می زنه

 

سرد و غمین می خونه این ویرونه دل

 

باز امشب این دیوونه دل بر بام و بر سر می زنه  

 

متن اهنگ ارباب وفا2 از استاد معین

 

بیا با من بزن جام

بیا بخون تو چشمام

که با تو شاد شعرام

که بی تو خیلی تنهام

 گرفتار تو هستم

نگهدار تو هستم

به من تکیه کن از عشق

که من یار تو هستم

حیف است که ارباب وفا را نشناسی

ما یار تو باشیم و تو ما را نشناسی

حیف است عزیزم که تو با این همه احساس

این پاکترین عشق خدا را نشناسی  ما را نشناسی

بشناس منو بشناس تو دوست داشتن و بشناس

تو باد بهاری گل و گلشن و بشناس

پنهون نشو از من گریزون نشو از من

دور تو بگردم روگردون نشو از من

در دست تو هست دلم ای داد

 سرمست تو هست دلم ای داد

دنبال کسی غیر تو نیست

پا بست تو هست دلم ای داد

گلبانگ منو نبر از یاد

عاشق شدن نبر از یاد

من مستم و عشق یه جهانش

این یک سخن و نبر از یاد

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تبلیغات آنلاین در تاریخ 1395/05/02 و 12:27 دقیقه ارسال شده است

بسیار عالی

این نظر توسط تبلیغات آنلاین در تاریخ 1395/05/02 و 12:04 دقیقه ارسال شده است

عالی بووووووووووووود

این نظر توسط تبلیغات آنلاین در تاریخ 1395/05/02 و 12:04 دقیقه ارسال شده است

عالی بووووووووووووود

این نظر توسط سیسمونی در تاریخ 1395/05/02 و 11:53 دقیقه ارسال شده است

ممنونم عالی بود

این نظر توسط هک کلش اف کلنز در تاریخ 1394/05/17 و 8:36 دقیقه ارسال شده است

تنها هک موجود بازی کلش اف کلنز کاملا رایگان .

http://www.decoweb.ir

این نظر توسط لیلی در تاریخ 1394/05/15 و 10:46 دقیقه ارسال شده است

کیفیت عالی بود مرسی
پاسخ : مرسی از نظر شما

این نظر توسط سهراب در تاریخ 1394/04/28 و 4:38 دقیقه ارسال شده است

وااااااااای این استاد عشق منه زندگی منه بهترین موسیقی عمرم مال استاد معین اسطوره همیشه زنده ی موسیقی عالیییییییییییی عالی محشر هر چی بگم کمه مرسی از این سایت که آثار این استاد رو منتشر میکنه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین صدای ایران متعلق به کدام خواننده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 1,032
  • بازدید سال : 4,217
  • بازدید کلی : 152,593